Hodnocení obchodu
EH
Eva Hůlková
IS
Ivan Svoboda
VK
Vladislav Kobr
EM
Elena Macurová
skvělý osobní přistup, bezproblémová výměna zboží , skvělá komunikace
Velky vyber,vyborna komunikace
DS
Dušan Svoboda
FD
Filip Debrecky
JP
Jaroslava Pingertová
J
Jana
Rychlost doručení, spokojenost
Spokojenost.
JF
Jiří Fiala
HP
Hana Plzová
JM
Jana Marečková
100%
Zboží mi přišlo poškozené a nekompletní. Strojek jsem si objednala na stříhání mých psů. Obchod jsem kontaktovala a majitelka mi tvrdí, že má kamerový záznam, kde je vidět, jak se balí neotevřené a nerozbité zboží. Ten mi ovšem poskytnout k nahlédnutí nechce. Zboží jsem vyzvedla večer kolem 19 hod., hned ráno otevřela a v 8.27 poslala meil. Na to mě majitelka obchodu osočila, že to mám na kšeft, protože jsem nakoupila na IČO, že si můj zákazník nevyzvedl zboží (během té noci). Také mě osočila, že si měním počet součástek, které chybí, což není pravda, napsala jsem hned v prvním meilu, že chybí nástavce, ne nástavec (v balení mají být 2ks). A jako bonus mi nabídla, že mohu zboží poslat zpět na vlastní náklady a že mi strhnou pouze 100,- Kč. Dobrý byznys posílat poškozené zboží a každého skásnout o 100,-.
Vážená paní Hoffmanová, Vy se nestydíte nám dát ještě hodnocení??? Paní Hoffmanová vlastní e-shop uzajicka.cz (a ještě nějaký další, který už je zrušený, protože měl špatné recenze), a evidentně jí zákazník nepřevzal u nás objednaný strojek, a tak se jej pokoušela vrátit, jako že balení došlo poškozené a ještě v něm chybí nástavce. Kdy ohledně nástavců jsme zákaznici během 2 dnů 3x vyzvali ať napíše jaké nástavce chybějí, bez reakce. Jelikož jakož toto jediný důvod, by mohla strojek vrátit, když jej nakoupila na IČ. Paní Hoffmanové bylo vysvětleno, že pokud je u nás poškozená krabička od strojku, je to uvedeno a prodává se 100 Kč slevou. Dále, že pečeť pokud je porušena, dává do ní VO záruční list, a vždy je decentně porušena nožíkem, a ne klíčema, jak nám paní Hoffmanová poslala nafocené. Nyní uvádíte, že Vám došlo už i poškozené zboží. Nám jste psala jen krabička. A ne jen v e-mailové komunikaci, ale i tady poupravujete informace. Zásilku jste si vyzvedla 17:30, opětovně dohledatelný fakt. I kdyby jste měla strojek pro sebe nebo pro zákazníka, s nákupem na IČ nelze vrátit. A také jsem Vám psala, že ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně. A kdyby nebylo se s strojkem co je, a Vy se chovala jinak, strojek by jsme Vám zpět vzali. Ale v tomto stavu a s Vašim chováním, určitě ne. Dále se nebudeme k obchodu s paní Hoffmanovou vyjadřovat. Postačí když se lidé podívají na jejich recenze podnikání. To mluví za vše. Po zkušenostech s Vaší osobou, jsme se ponaučili, že i takový lidé mezi námi jsou, a strojky budou baleny ve zvláštním režimu s fotodokumentací.
TV
Tomáš Veselovský
Vše v pořádku